-
סרט כפעילות- למה, כמה ואיך?
קהל יעד:מדריכיםמדריכים יקרים!
סרט הינו כלי רב עוצמה. יש בו רגש, ידע, שיקוף של המציאות ושל החלום, השראה ועוד.
-
מערך סרט- בית ספר למפלצות
קהל יעד:שכבה צעירה, שכבה בוגרת, מדריכיםלפני הסרט...
כל חניך מקבל פתק עם אחת הדמויות )מייק, סאלי, המנהלת(. עליו להתמקד בדמות
שקיבל במהלך הצפיה, ולכתוב לפחות שני שינויים שעוברים על הדמות לאורך הסרט. -
מערך סרט- בחזית הכיתה
קהל יעד:שכבה בוגרת, מדריכיםבחזית הכיתה
- לפני הסרט...
נותנים מעט רקע על תסמונת טורט.מבקשים מהחניכים לכתוב במהלך הסרט:
-
סיפור הקיבוצניקים- כל אחד חושב אחרת
קהל יעד:שכבה בוגרתפתיחה:
נצייר על הלוח: S – שרה, R – רמי, P- פיני, B – בני, L – ליאור
נצייר נהר עם אבן באמצע ואת השמות של האנשים מעברי הנהר.
הסיפור:
-
אל תפספס חבר- שכבה בוגרת
קהל יעד:שכבה בוגרתמהלך הפעולה:
הפעלת פתיחה (10 דקות):
- הקרנת סרטון - קטע מהסדרה 'חברים'. נמצא בקישור הבא:
-
מערך לחודש אדר- 3 פעולות
קהל יעד:שכבה צעירהפעולה מספר 1- “אלו דברים שאותי משמחים”-
מטרות:
– החניכים יבחינו בין רגש של שמחה לרגש של עצב.
– החניכים יחשבו אלו דברים משמחים אותם. -
פורים- גם הביצה התחפשה
קהל יעד:שכבה צעירהשלב א’
הצגה-הביצה שהתחפשה
להכין את הדמויות שבסיפור מראש ולחלק לכל חניך דמות שיציג אותה בתורו.
- עמוד 1 מתוך 2
- לעמוד הבא